ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اختلال در سایت ایران‌ایر|افزایش درخواست‌ها، خرید بلیت اربعین را مختل کرد (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۴۰۰۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اختلال در سایت ایران‌ایر|افزایش درخواست‌ها، خرید بلیت اربعین را مختل کرد (۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱)
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده، اما به‌زودی زائران می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، با نزدیک شدن به اربعین حسینی و آغاز مسافرت زائران به کربلای معلی، تلاش‌ها برای خرید بلیت از ایران به عراق نیز آغاز شده است. با وجود این، در حال حاضر وب‌سایت ایران‌ایر و برخی شرکت‌های هواپیمایی دیگر، دچار اختلال شده‌اند و امکان فروش بلیت از طریق آن‌ها وجود ندارد.

این در حالی است که شهریار افندی‌زاده -معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی- تاکید کرده بود که فروش بلیت‌های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها انجام شود و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیت نخواهند داشت.

در این راستا حسام قربانعلی - سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی- در گفتگو با ایسنا، درباره مشکلات خرید آنلاین بلیت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی به مقصد عتبات عالیات گفت: به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران در سایت ایران‌ایر، برخی مشکلات فنی ایجاد شده که در حال رفع این مشکل هستیم و به‌زودی زائران می‌توانند به خرید بلیت اقدام کنند.

او درباره تعداد زائران اربعین از این هواپیمایی بیان کرد: ۱۵ هزار صندلی از مبدا تهران به کربلا و ۱۵ هزار صندلی برای بازگشت از این مسیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده که بالغ بر ۱۰۰ پرواز را شامل می‌شود؛ همچنین پرواز‌های ایران‌ایر به مقصد کربلای معلی تنها از فرودگاه امام خمینی (ره) در تهران انجام خواهد شد.

سازمان هواپیمایی: فروش پرواز‌های اربعین بدون اختلال ادامه دارد

در همین حال معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این که فروش پرواز‌های اربعین بدون اختلال در حال انجام است، گفت: حمل‌ونقل هوایی حداکثر می‌تواند ۱۰۰ هزار تقاضا را پوشش دهد.
«حسن خوشخو» در گفتگو با تسنیم، اظهار کرد: فروش بلیت پرواز‌های اربعین همچنان ادامه دارد و در زمان حاضر سه شرکت ایرتور، آتا و قشم‌ایر در حال فروش بلیت پرواز‌های اربعین هستند.

وی با بیان این‌که عملکرد شرکت‌های هواپیمایی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال رصد است، افزود: با توجه به قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز‌های اربعین، درخواست بسیار زیادی برای سفر به عتبات عالیات وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته حدود ۵ میلیون نفر در اربعین امسال به عراق سفر می‌کنند؛ اگر ۱۰ درصد برای بخش هوایی درخواست داشته باشند حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود. این در حالی است که صنعت بیشتر از ۱۰۰ هزار تقاضا را نمی‌تواند پاسخ دهد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌ها همچنان در حال فروش بلیت پرواز‌های اربعین هستند و اختلالی در این روند به وجود نیامده است.

در حالی خوشخو از نبود اختلال در روند خرید بلیت پرواز‌های اربعین سخن می‌گوید که به دلیل بالا بودن تقاضا، سامانه فروش بلیت برخی از شرکت‌های هواپیمایی از دسترس خارج شده است. مسئولان ستاد اربعین از زائران خواسته‌اند که برای خرید بلیت عجله نکنند؛ چون با مراجعه هم‌زمان به شرکت‌های هواپیمایی، سایت‌های فروش از دسترس خارج شده و امکان عرضه بلیت نیست.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->